CHCESZ POMOCY? CUKIER + KASZA JAGLANA NA SŁODKO

14:32 Unknown 4 Comments



Od mojego sukcesu, związanego z wynikiem badań, nagle ludzie zaczęli się do mnie i do mojej mamy zgłaszać o pomoc, ponieważ osoby z ich rodzin zachorowały. Jakby się zastanowić, to już przed tym, niektóre osoby o tym w tej sprawie do na pisały. Za każdym razem, gdy jestem w szpitalu opowiadam ludziom co robię, że to tak dobre znoszę i wyglądam prawie jak zdrowy człowiek ( bez podkrążonych oczu, bladej twarzy, wychudzenia itp.) Najczęściej wpuszczają to jednym uchem, a wypuszczają drugim. Jestem takim trochę prorokiem leczenia niekonwencjonalno - komplementarnego. A może rebeliantem? Przecież sprzeciwiłam się zdaniu lekarzy, że suplementacja i zastosowanie dodatkowych środków jest złe. Czuję się czasami jak Kosogłos przeciwko Panem. Może nie nagrywam propagand, by zmotywować do walki inne dystrykty, ale namawiam do spróbowania tego co ja. Sprzeciwiam się ograniczeniu na naturalne sposoby lekarzy, biznesowi farmaceutycznemu i stereotypom. Od samego początku tego bloga, moim celem było pokazać ludziom jak na prawdę żyje się z rakiem lub - inaczej, jak z nim sobie radzi 16 letnia dziewczyna. Teraz chciałabym go wykorzystać po to, by dzielić się moimi zainteresowaniami jakim jest zdrowe odżywianie, gotowanie, książki i pisanie, ale również by chociaż trochę pomóc innym.
ZNASZ OSOBĘ CHORĄ NA RAKA?
MOŻE SAM JESTEŚ CHORY ? 
NAPISZ DO MNIE NA PRIV TUTAJ
Jestem chętna do pomocy. Dzisiejszą notkę chciałabym również poświęcić na temat cukru. O to kilka ciekawostek i zalet jakie da wam ograniczenie go. Nie jestem wielkim odkrywcą, sami na pewno większość wiecie, ale takie małe przypomnienie:
CIEKAWOSTKI:
1. Cukier uzależnia bardziej niż kokaina. Jeżeli nie możesz wytrzymać bez czegoś słodkiego, znaczy że masz pasożyty! One się żywią cukrem, jeżeli zbyt często masz na nie ochotę znaczy że masz ich sporo. Sama nazwa wskazuje, że to raczej nic dobrego, co?
2. Jeżeli odstawisz cukier, przestaniesz go jeść na prawdę poczujesz się lepiej. Nie będziesz chodzić zmęczony, SCHUDNIESZ! Odkąd mam taką dietę jaką mam, moja przemiania materii jest 9848472 razy lepsza. Jem ile chcę, bez wyrzutów sumienia.
3. Cukier niszczy również zdrowe komórki! Zakwasza, tuczy... Fuj! Magazynuje zbędny zapas, zamieniając go w tłuszcz, o czym na pewno wiecie.
4. Dokarmia raka, fuj!!!
5. Jeżeli odstawisz cukier, już nigdy nie wrócisz do swojego nałogu! Ja, na przykład prawie wcale nie mam ochoty na słodycze, I promise.
6. Bardzo ważne jest,  jak szybko cukier się rozkłada we krwi. Im wolniej, tym lepiej. Trzeba pilnować, by nie za szybko. Niczym ostrożny kierowca. Ważne jest, aby za szybko nie dostał się do naszej krwi! Cukry złożone są spoko. Cukry proste, nie bardzo.
7. Jeżeli już słodkie - to popołudniu! Po posiłku! Wolniej się rozkłada we krwi.
8. Agawa, stewia, ksylitol - to świetne zamienniki! Pyszne i zdrowe. Ksylitol - cukier brzozowy, antybakteryjny. Ostrzegam, w dużych ilościach przeczyszczający. Agawa - smakuje jak miód, do kupienia w Rossmanie. Stewia - jest o wiele bardziej słodsza od cukru!
9. Cukier zawarty w owocach jest o wiele lepszy, niż przetworzony. Owszem, jest w nim fruktoza ale w małych ilościach.


Czas na przepis. Dzisiaj - kasza jaglana na słodko! Pyszna, przepyszna, ukochana, przekochana. PRZEZDROWA!! Błogosławmy kaszę jaglaną.
KASZA JAGLANA NA SŁODKO (ŚNIADANIE)
POTRZEBUJESZ:
  • wieczorem namocz 3 morele i 3 daktyle ( polecam szukać te BIO, te pomarańczowe zawierają siarczyny, fuj)
  • 3 czubate łyżki jak Mount Everest kaszy jaglanej, wal jak najwyższe nie żałuj
  • 3 równie czubate łyżki płatków owsianych
  1. Wypłukać kaszę z płatkami owsianymi ( zalać parę razy zimną wodą, kasza pozbędzie się goryczki)
  2.  Owoce zmiksować
  3. Ugotować kaszę
  4. Pod koniec gotowania połączyć owoce z kaszą.
  5.  Zjadać z musem z owoców, pycha! 

 

4 komentarze:

  1. To bardzo milo z Twojej strony, ze chcesz pomoc chorym :) Gratuluje wygrywania z choroby i zycze duuuzo zdrowia!! Moja siostra kilka lat temu miala ziarnice, malo pamietam z tego okresu, ale wiem, ze ciagle siedziala w szpitalu .. :(

    O kurcze, ja jestem uzalezniona od cukru o 17:00. Dokladnie wtedy moj organizm domaga sie czegos smakowitego. Mam nadzieje, ze nie mam zadnych pasozytow :o

    Pozdrawiam! :)

    Alicjonada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie, że starasz się pomóc - to mega motywujące.

    Pozdrawiam bardzo cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś bardzo pozytywną osobą. Fakt,życie Cię trochę doświadczyło ale brniesz do przodu, starasz się pomagać innym, chociaż czasem pewnie Ci jest ciężko, nie?
    Bardzo Cię podziwiam, głownie za to ze radzisz sobie z tym wszystkim bo ja nie dałabym rady.
    Mam nadzieję że uda Ci się wygrać z chorobą, trzyma za Ciebie kciuki.
    Pozdrawiam :)

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja pozytywność przebija się do mnie drzwiami i oknami! Od razu zainteresowałaś mnie swoją osobą. Podziwiam Cię, że radzisz sobie tak dobrze z chorobą, poważnie. Nie jadam zbyt wiele cukru, ach nawet nie słodzę herbaty co dla niektórych jest grzechem i faktycznie przyzwyczaiłam się do tego. Teraz już praktycznie wcale mnie nie ciągnie do słodkiego. Bardzo lubię kasze jaglaną, a na zdjęciu wygląda prze smacznie!
    Trzymaj się ciepło, pozdrawiam!
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń