Dzieciństwo

16:10 Unknown 7 Comments


Wczoraj, zostały we mnie wlane trzy butle.  Artesunat, i dwie porcje witaminy C, czyli słynnego Red Bulla w kroplówce. To wręcz magiczne, jakiego powera dodaje mi ta witamina. Przed podaniem czułam się zkwaszona, brzuch mnie bolał i nie miałam humoru. Wystarczyło parę magicznych kropel, a nagle zachciało mi się wszystkiego. No, może nie wynalazłam telefonu z niewyczerpywalną baterią, tylko przypomniało mi się że od 2 lat niczego nie narysowałam. I tak przez bitą godzinę rysowałam wróżkę z winxa. Moją ulubioną, ukochaną Bloom. Całe 1-3 w podstawówce bawiłam się z koleżankami we wróżki. To było... magiczne. Jak każda chwila dzieciństwa. Uwielbiałam sobie wyobrażać, że rzucam zaklęcia, pokonuję czarodziejskie przeszkody i walczę ze złym czarnoksiężnikiem. Nawet chłopcy się z nami bawili. Ganialiśmy się po boisku, tocząc czarodziejską wojnę dobra ze złem. Brałam owe rytuały bardzo poważnie, tylko ja miałam prawo być Bloom. Posiadałam nawet dwie lalki z Winxa, Stelle i Bloom. Poodpadały im ręcę... Teraz kurzą się w pudle na szafie. Zapomniane, a kiedyś ukochane zabawki. To niesamowite jakie wspaniałe rzeczy potrafiła niegdyś zdziałać wyobraźnia. Nie raz tylko to wystarczyło. Pare kijków, zwykłe krzaki. I już się przednie bawiłam. Nie ważne z kim. Ze starszym dzieckiem, z chłopakiem, małym dzieckiem. Potrafiłam podejść do k a ż d e g o , całkowicie beztrosko. Teraz może i nie jestem nieśmiała, ale zawsze myślę o tym czy nie gadam głupot, albo czy ta osoba mnie w ogóle słucha. Czy myśli o tym jak wyglądam? Czy ocenia? Moje młodsze lata wspominam bardziej z działki, nie z podwórka jak większość osób. Dzieciństwo to piękny okres, życie w niewiedzy i bez problemów. Wtedy zawsze znalazło się coś do roboty. W tej chwili nawet nie zawsze jest o czym rozmawiać ze znajomymi... Narysowałam swoją ukochaną wróżkę z dzieciństwa, udało mi się naszkicować dobrze jej nogi pierwszy raz w życiu! N i g d y mi się to nie udało. Tyle lat trzeba było czekać na ten jakże kolosalny postęp. Jezusku, co za melancholijny wstęp! Trochę jakbym zaczynała swoją nudna autobiografię, z serii: kiedy byłam dzieckiem... Uznałam po prostu,  że każdy z nas tęskni za tymi latami, chociaż w tym okresie każdy już chciał być nastolatkiem. Wydawało mi się,  że gdy będę miała 'naście', będę co chwilę z innym chłopakiem, z zabójczo piękną urodą i popularnością. Każdy wie, jakie są realia. A moje, to w ogóle odbiegają od normalności, jak na razie. Tymczasowo nie prowadzę życia typowej nastolatki, przynajmniej nie w 100%.
Drugi raz w karierze nie miałam chemii w terminie! Chyba się staczam na dno. Nie w formie Paulinka. Najzwyczajniej w świecie wlewają we mnie mega dużo, ciągle coś wymagają od mojego organizmu, i on jest już zmęczony. Nic dziwnego, ciągle na pełnych obrotach, jak maszyna. Jest to dobry mechanizm, bo wspomagany dobrym humorem, suplementacją, dietą i Red Bullami w kroplówce. Czasem trochę wytraca baterie, ale to zrozumiałe. Przeżył w końcu jakieś 16 chemii, 3 operacje ( w tym jedna z otwierniem mojej nieumięśnionej klaty piersiowej), naświetlania, autoprzeszczep... etc, etc. Lista zasług jest długa. Może jakiś malutki aplauz? Tym razem w szpitalu odwiedzili mnie wolontariusze poprzebierani za postacie z filmów. Jednym z nich był aktor  którego bardzo lubię! A ja tego dnia, akurat stwierdziłam że cały dzień spędzę w pidżamie. Kiedy za każdym razem, sie przebieram. A akurat tego dnia musieli przyjść, nie? Zaprezentowałam swoją pidżamkę tłumowi. Co do aktora. Nieważne, że nie wiem jak się nazywa... Mam zdjęcie! A nawet dwa. Moja pidżama została zakamuflowana.
 Wiem, że już jestem zdrowa. Po prostu czuję, że to już koniec, że chemie które biorę nie są już potrzebne. Że już swoje wycierpiałam i już nadchodzi kres walki. W grudniu się okaże. Może w końcu wyczekiwana operacja...
Na zdjęciu pyszna zupa groszkowa, ugotwana przezemnie! Urocza, wiem. 




O, i ostatnio zrobiłam sobie ładne selfie, i odwaliłam taką dobrą robotę że je tu dodam, a co. Wariatka he, he. 


7 komentarzy:

  1. Uwielbiam czytać twoje posty ;) Wiem, co masz na myśli. Kiedyś tak bardzo chciałam dorosnąć, a teraz mam 18 lat i tęsknie za dzieciństwem..to najwspanialszy okres w życiu każdego. Przyjdzie czas, że i twoja choroba będzie tylko wspomnieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są Twoje posty! Cały blog jest pisany fantastycznie, czyta się go jak dobrą książkę.
    Życzę dużo siły i zdrówka! Jesteśmy z Tobą <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Naaajlepsza! Twój blog jest wspaniały. Codziennie z ustesknieniem czekam na nowe posty <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju jesteś mega serio cudownie się czyta twoje posty czekam na dalej, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. hejka, cóż dzieciństwo to najlepszy okres w życiu i aż mi się płakać chce jak sobie przypomnę jak cudownie wtedy było.
    Też lubiłam winx! 😄 ale ja zawsze byłam Florą (idk to tak miała na imię?😃) a siostra Bloom jak Ty, przyjaciółka Stellą i całodzienne zabawy we wróżki.
    Mm uwielbiam zupe groszkową, narobiłaś mi apetytu ej.
    Mam nadzieje, że faktycznie to koniec Twojej choroby. Trzymaj się x czekam na kolejne posty xx
    Martyna

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie przez przypadek weszłam na Twojego bloga. Jestem z Ciebie dumna i wierzę, że dasz radę! Czytałam artykuł w Telegraph o 4 Brytyjkach,które wyleczyly się dieta i u lekarza Burzynskiego niekonwencjalnymi metodami. Skoro masz takie dobre wyniki, Jesteś wyjątkowa! Nie dajesz się zastraszyc. Używasz sode, cytryny i czytasz czytasz czytasz. I jeszcze się tym dzielisz. Mam nadzieję że dużo chemii nie dasz już sobie wcisnąć i Będziesz Przykładem że nasze ciało I dieta zwalcza nowotwor. Wklejam artykuł z Telegraph

    OdpowiedzUsuń
  7. http://www.telegraph.co.uk/news/health/10383724/I-feel-empowered-in-control-of-my-body-four-women-on-fighting-cancer-with-alternative-therapies.html

    OdpowiedzUsuń